Friday

Popey in Prosport

The Romanian Kop: "Le-am explicat fraţilor mei veniţi din Anglia cum să urce scările ştirbe din Ghencea"

Fanii lui Liverpool au ajuns încă de miercuri în Bucureşti. Din cauza condiţiilor atmosferice nefavorabile, mulţi au rămas pe aeroporturile din Europa, însă în jur de 100 de suporteri au petrecut noaptea în Bucureşti, la The Tavern Pub, localul unde se strâng de obicei toţi fanii lui Liverpool. Printre ei şi români îndrăgostiţi de povestea roşie a "cormoranilor". Trăită în capitala României, povestită la o bere, aceasta sună cam aşa...
"Mă cheamă Popeye, sunt fan Liverpool şi îmi place berea. Am ajuns la a şasea şi le explic fraţilor mei veniţi din Anglia cum să urce scările ştirbe din Ghencea. Unii au mai fost şi nu şi-au rupt gâtul, alţii sunt pentru prima oară şi nu înţeleg de ce e foarte frig. Să fiu sincer, nici eu nu îmi dau seama, dar trebuie să schimb subiectul foarte repede. Am îngheţat destul la Marriott aşteptându-l pe Gerrard. Nu a venit, dar m-am mulţumit cu iscăliturile lui Reina, Joe Cole, Babel şi care a mai dat cu subsemnatul pe tricoul meu roşu de colecţie. Dar scuzaţi-mă! «Prietene, mai vreau şi o bere... de-aia la draft». Se golise paharul, asta e şaptea şi crede-mă că sunt în urmă.
Pentru mine, Liverpool e tot! Nu am fost niciodată pe «Anfield», dar aş da orice să ajung. I-auzi... «Walk on, walk on with hope in your heart / And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone.» Eheee, aici e micul meu «The Kop». Ascultă ecoul! (imediat englezii lasă halbele din mână, îşi ridică fularele spre tavan şi cântă cu glasurile deja răguşite de pe drum). Hai, că îmi e sete din nou! «Frăţioare, mai dă-mi şi mie o bere!» Ai văzut? Ai auzit? Într-o zi o să ajung şi acolo, dar deocamdată nu îmi permit. Îmi permit doar o altă bere. «Frăţioare, bagă şi mie una cu spumă!»" 

300 de fani au susţinut echipa engleză la meciul de aseară. Printre ei s-au aflat şi câţiva români, membri ai fan-clubului Liverpool

No comments:

Post a Comment